ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

יפן-ארץ השמש העולה

עירית להב

עירית להב, מנהלת טיולי אסיה באיילה גאוגרפית

 

מי שאוהב רמת גימור גבוהה, אסתטיקה ויופי- יפן היא המקום בשבילו.
יש בה ניחוח של עדינות האסייתית, אבל היא יותר מודרנית ויותר מתקדמת מכל מדינה אחרת בעולם. הרכבות מתוזמנות על הדקה, אריזת המוצרים מושלמת- לא רק יפה לעין אלא גם קל לפתוח להשתמש, והשירות מעל ומעבר לכל דמיון. אם תשאלו בקבלה איך להגיע למסעדה מסוימת, תקבלו תדפיס מחשב של דרכי ההגעה לשם, מה יש בתפריט, מחירים ושעות פתיחה.(מחירי מסעדות נעים בין 25-200$)
נכון שהאנגלית של האנשים ברחוב לא משהו, אבל במלונות הגדולים אין שום בעיה. אם בכל זאת תצטרכו לשאול מישהו ברחוב, עדיף לכתוב את השאלה על דף. תקבלו תשובה באנגלית רהוטה.
מתוך ארבעת האיים המרכזיים של יפן, האי הונשו - האי הגדול ביותר, מציע את רוב המקומות המפורסמים: טוקיו, נגויה, אוסקה, קיוטו, נרה והירושימה.


איך לטייל ביפן? הכי מומלץ עם מדריך פרטי 
כדי להתוודע להיסטוריה המרתקת שמתחילה מהמאה ה 3 לספירה, ולדרך החשיבה השונה כל כך משלנו, הכי מומלץ זה לטייל עם מדריך או מדריכה. הטיול ביפן סובב בגנים יפים, מקדשים וערים גדולות. לאוהבי הליכה אפשר לשלב את עמק קיסו , קמיקוצ'י וקומנו. גם באי מיאג'ימה אפשר לעשות מסלול הליכה יפה של כמה שעות מתחת לעצי הדובדבן ולאורך הים.
העונה הטובה ביותר היא בסוף מרץ- תחילת אפריל, כאשר פריחת הדובדבן בשיאה. היפנים מגדלים זנים מיוחדים של דובדבן אשר מניבים פרחים נפלאים אך לא נותנים פרי. בזמן זה גם היפנים יוצאים לחופש כדי לראות את ה"סקורה", ולכן כדאי להזמין מלונות הרבה זמן מראש. הם עוטים את קימונו האביב הפרחוני ויוצאים להלך בינות לגנים הפורחים. מחזה מרהיב.

 
לינה אקסקלוסיבית ביפן- מלונות מסורתיים יוקרתיים ומפנקים – הריוקאן (מחירים בין 40-800$)
כדי לחוש את יפן המסורתית מומלץ ללון ב"ריוקאן", מלון מסורתי עם מעיינות חמים. יש ריוקאנים עם מיטות מערביות, אבל ברובם הלינה היא על מזרון שפרוש על רצפת ה"טטאמי"- רצפת קש מסורתית. החדרים מעוצבים להפליא, כולל דלתות הזזה מנייר וסידור פרחים עונתי. לריוקאן יש מעיינות חמים פרטיים, ולטובים יותר יש בריכה חיצונית מעוצבת בתוך גינה, הנקראת רוטמבורו. הרחצה היא בעירום, גברים ונשים בנפרד. אפשר להזמין חדר עם אזור רחצה פרטית.
בערב מוגשת ארוחה פרטית ממיטב המוצרים העונתיים, אך ורק מהסביבה. כל ריוקאן מתהדר בארוחה שלו, ולרוב הארוחה הייחודית כוללת 25 מנות שונות! בריוקאנים כלל האצבע הוא- ככל שזה יותר יקר זה יותר טוב. זה כלל שנכון לגבי רוב הדברים ביפן.
לארוחת הבוקר בריוקאן אל תצפו לקפה ולחמניות, כי מה שיוגש זה ארוחת בוקר מסורתית, הכוללת מרק מיסו, אורז, אצות, סלמון בגריל וסלט קטן. בריאות. אין פלא שכל היפנים רזים ולנשים עור מושלם.
היפנים בוחרים את המעיינות החמים לפי האיכויות המרפאות שבהם. אחד טוב לעור, שני טוב נגד כאבי ראש ושלישי להרפיית שרירים

לאוהבי המודרניות והקדמה טוקיו היא המקום-קניות בשאנז אליזה של טוקיו!
הגברים מסתובבים בחליפות, והנשים אופנתיות, עטויות נעלי עקב גבוהות ואיפור. הבניינים המודרנים פזורים בכל רחבי טוקיו, המונה 27 מליון איש ביום עבודה, אך אפשר למצוא ריכוז גדול שלהם באי אודייבה- אי מעשה ידי אדם שנבנה כדי לתת מענה לאולמות תצוגה וקניונים. ניתן להגיע אליו ברכבת ללא נהג, במעבורת רומנטית, או ברכב. בנין הטלויזיה של פוג'י ואולם התצוגה של טויוטה הם חלק מהאטרקציות במקום. בשכונת הרג'וקו כדאי לבקר בימי ראשון, כדי לראות חתונות במקדש השינטו מייג'י, ולהסתובב ברחוב טקשטה עמוס הצעירים האופנתיים ולהלך בשדרות אומוטה סנדו היוקרתיות. כל זאת אפשר גם לראות בטיסה פרטית במסוק מעל שמי העיר(.מחיר 2500 $)


טיול ליפן ניתן לשלב שעור בישול, שעור קליגרפיה (כתיבה עם מכחול), שזירת פרחים ואפילו קדרות,מחיר 70-120$
ותמורת סכום לא מבוטל אפשר להזמין גיישה לארוחת ערב משותפת במועדון בו היא עובדת. ניתן להזמין גיישה פרטית (מחירים נעים בין 1000-1500$)

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015